Monday, May 08, 2006

Thelo ena frappedaki




Ah - sommer! Våren har vi hoppet over her i Oslo og gått rett til sommerværet. Det er rett og slett så deilig at jeg har bestemt meg for å fortrenge alle fotballresultater og annet som kan ødelegge den gode følelsen. Med det varme været har jeg åpnet boksen med pulverkaffe som Hildikk tok med fra hellenernes hjemland i fjor. Dermed har min kjære og jeg kunnet nyte den greske klassikeren frappé på verandaen hjemme. Jeg har, i all beskjedenhet, med suksess laget frappé med espresso tidligere, men den rette smaken kommer kun med gresk pulverkaffe. Nå håper jeg bare det varme været varer; vi blir alle litt mindre effektive og litt bedre mennesker på dager som disse.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ingeting er som en frappédaki i hagen....

May 11, 2006  

Post a Comment

<< Home