Thursday, August 24, 2006

Rekdal har trukket seg , jeg tror det var en god ting, han har oppnådd mye med Vålerenga, men når han mangler motivasjon og han ikke får spillerne til å prestere bedre, er det på tide med "nye koster". Ellers har hverdagen begynt: Ved siden av jobb studerer jeg arkivteori (jeg har allerede fått semesteroppgaven og innleveringsdato), flexiskjemaet viser at jeg har null feriedager til gode og bankkontoen er ganske slunken. Høsten blir altså jobb og lesing. I et anfall av huslighet har jeg nå bakt brød to ganger denne uken, jeg får se hvor lenge den trenden holder, men det er ganske tilfredsstillende med duften av ferskt, hjemmebakt brød i huset. (Forøvrig er dette er en test av Writely , som endelig tar imot nye brukere igjen. Jeg synes det ser vel så bra ut som "Think free ", ikke like sofistikert design, men kanskje litt mer oversiktelig)

1 Comments:

Blogger olakis said...

Dette fungerte fint borsett fra at overskriften forsvant, men,men..

August 24, 2006  

Post a Comment

<< Home