Monday, November 27, 2006

Teaterblogg

Min gode venn og nabo Are ”jump suite” Halland har reklamert for firmablogging, og jeg har sett at Oslo Nye teater også forsøker seg. Nå er dette en heller utvannet bloggevariant, ingen feeds og de har slettet postene som lå til de eldre forestillingene. Men; man kan altså følge prøvene til ”Spellemann på taket” og skrive kommentarer som man ønsker. (Jeg får nå i alle fall sett hva faren min driver på med for tiden) Med RSS, flere fotografier og litt ledigere stil, kanskje invitasjon til prøveforestilling og lignende, kan dette kanskje bli noe....

1 Comments:

Blogger olakis said...

Ja, rene informatikkguruen, vet du. Nei Espen, RSS er det som gjør at jeg får beskjed hver gang du lar verden ta del i dine små og store betraktninger.

(Tror egentlig du koketterer, men i folkeopplysningens ånd kan jeg jo lenke hit http://no.wikipedia.org/wiki/RSS )

Smakte mandlene forresten, eller brenner du hjemme?

November 28, 2006  

Post a Comment

<< Home