Thursday, December 21, 2006

21 (Jeg ser)

Jeg har en liten tilståelse. Tilståelsen er vel ikke så sjokkerende, men altså kjære leser (de få av dere det er) jeg overvåker dere. Kommentarfeltet er jo ganske stille i min bloggkrok, men vitende om at jeg selv er innom en rekke blogger daglig uten å legge igjen kommentar, tenkte jeg å sjekke litt. Med google analytics kan jeg se at det er noen "håndfuller" besøk daglig. Det er jo hyggelig. Google analytics har også en kartfunksjon hvor du kan se hvor i verden de som klikker inn befinner seg, også morsomt. Så for alle bloggere som vil vite om de er alene i universet eller ikke, anbefaler jeg å prøve denne gratistjenesten.

1 Comments:

Blogger Olav Elgvin said...

Noen ganger blir jeg slått av at universet er urettferdig. Det er en grunnleggende skjevhet her: de rettferdige skriver bra blogger som bare får en "håndfull" besøk, mens de urettferdige skriver dårlige bloger som blir nedrent av mennesker med rare meninger!

(ordbruken i den foregående setningen kan tyde på at jeg har lest for mye i bibelen i det siste)

Så det er på høy tid å appellere til blogg-guden, om han da finnes, og få ting på rett kjøl igjen.

(jeg bruker forøvrig statcounter, også gratis, som viser at også jeg får besøk av ca "en håndfull" hver dag. men der kan man ikke vite hvor i verden de besøkende befinner seg)

December 22, 2006  

Post a Comment

<< Home