Friday, February 16, 2007

Hankø i moll










Hankø i februar er et underlig sted. Men furuene og sneen helt ned til vannet kan jeg godt like. Og at alt til slutt forsvinner i et tåkehav. Nå ja, seminaret er overstått. Mest fornøyd er jeg med at ledelsen la inn fotball (eller "foppal" som vi gutta sier) som en av aktivitetene. Som kontrast til dette grå bildet er det karnevalstider i barnehagen. Så i dag fulgte jeg en skjeggete cowboy og en ridder med bart til barnehagen. Selv er jeg forøvrig krøpet under dyna for å forsøke og stoppe en gryende forkjølelse...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Her i huset er eldstemann veldig skuffet for at barnehagen ikke skal ha karneval, men trollfest. Ungene skal kle seg ut som troll i lappete klær og haler. Jeg tror det er en motreaksjon fra fjorårets karneval, der det var minst 10 Batman-er, 8 Spiderman-er og 20 prinsesser. Likevel blir det litt merarbeid for foreldrene som nå må sy utstyr, istedet for å kjøpe seg avlat på lekebutikken =).

February 16, 2007  
Blogger olakis said...

Ja, det blir veldig mange bat-spider-superman-er. Alle i like kostymer kjøpt for 99,99 på nærmeste kjedebutikk.Veldig kjedelig. Men, jeg må innrømme at det som mine gutter har brukt av hjemmesydd utstyr kommer fra min barndom. Likevel,vi prøver å sette sammen litt forskjellig og ordne litt selv.Det er jo da det blir gøy (om enn litt mer strevsomt)

February 16, 2007  

Post a Comment

<< Home