Monday, April 23, 2007

Twin Peaks



Lotto og jeg fulgte Twin Peaks som nyforelskede (en gang i forrige millennium, vi er gaaamle) og nå har vi begynt å se episodene igjen på DVD. Det er mye jeg har glemt, men alt kommer tilbake etter hvert som agent Dale Cooper forsøker å finne morderen (personer og uttrykk som "the Log Lady", "new shoes", the owls are not what they seem", "Bob" etc.). I det hele tatt et gledelig gjensyn. At det var krig i Irak sist gang vi så denne serien også, kunne jeg derimot godt klare meg uten...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Her var det mye AOL, du. Vi også ser Twin Peaks på nytt, denne gangen på DVD. Sesong 1 var nok den beste, sesong 2 bærer preg av mye spikersuppe - likevel synes jeg det er en av de beste TV-seriene som laget. Den har ikke tapt seg :)

April 23, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Skulle bare si at jeg gleder meg til neste episode :-)

April 23, 2007  
Blogger olakis said...

Ellen: Så morsomt! Tror nok det er mange som husker Twin Peaks godt, serien gjorde et uutslettelig inntrykk på mange. Det er jo et bisart univers som David Lynch maner frem. Om vi ser begge sesongene vil tiden vise, sesong to gikk seg litt ”vill”, men at det er en topp serie er det ingen tvil om.
Lotte: Jeg også :-)

April 23, 2007  

Post a Comment

<< Home